Positive doo je osnovan 2000. godine sa ciljem da prepozna, razume i zadovolji potrebe klijenata u oblasti informacionih tehnologija, kreirajući, razvijajući i primenjujući napredna tehnološka rešenja.
Sledeći trend digitalne transformacije celokupnog poslovnog okruženja, Positive je primenio savremeni poslovni model „IT as a service“ i postao lider na ovom novom i zahtevnom tržištu. Positive kroz ovaj poslovni model pruža materijalne i ljudske resurse u oblasti IT kao uslugu, oslobađajući svoje klijente brige o sopstvenom informacionom sistemu, omogućavajući im da se fokusiraju na svoju osnovnu delatnost.
Positive sa svojim klijentima ulaže napor na putu ka zajedničkom cilju – uspešnoj digitalnoj transformaciji poslovanja, kao uslovu za opstanak i razvoj poslovanja kompanija.
Odnos prema klijentu zasniva se na naporima ka obezbeđenju povećanja performansi njegovog poslovanja kroz digitalnu transformaciju i modelovanje poslovnih procesa u cilju usaglašavanja IT sistema sa ovim procesima. Zaposleni u Positive-u suštinski su okrenuti prema zahtevu korisnika. Primenom razvijenih rešenja klijenti povećavaju agilnost, fleksibilnost, bezbednost i dinamičnost sistema i smanjuju troškove poslovanja. Efikasnost poslovanja optimizuju kroz primenjena inovativna rešenja. Positive posebnu pažnju pridaje bezbednosti informacionog sistema klijenta i sigurnosti podatka, obukom zaposlenih kompanije klijenta i primenom ISO standarda u oblasti informacione bezbednosti ISO 27001 i obezbeđenja kontinuiteta poslovanja ISO 22301.
Zaposleni u Positive-u konstantno unapređuju stručno znanje i stiču nove sertifikate. Visok nivo edukacije zaposlenih, kao i prihvatanje novih tehnologija, omogućuju adekvatan i pravovremen odgovor dinamičnim i stalo rastućim potrebama klijenata.
Positive je partner najvećih svetskih IT brand-ova kao što su (HP, Fujitsu, Microsoft, CISCO, Sophos itd) i na taj način održava visok nivo znanja i pristupa tržištu inovacija u oblasti IT. Kvalitet IT usluga Positive garantuje pridržavanjem standarda za koje je sertifikovan, kao što su ISO 9001 i ISO 20000-1 ( Upravljanje IT uslugama), a zaposleni u Positive-u imaju i prestižni ITIL sertifikat za upravljane uslugama u oblasti informacionih tehnologija.
Lista zadovoljnih klijenata koji poklanjaju poverenje Positive-u iz godine u godinu govori o kvalitetu i posvećenosti pristupa svakom pojedinačnom klijentu.