O kompaniji
3
Iskustva
1
Plate
Poslovi
OtaCo Inžinjering d.o.o. logo

OtaCo Inžinjering d.o.o.

3 <20

O nama

OtaCo inžinjering je domaća privatna kompanija koja već punih 30 godina uspešno posluje u IT sektoru, sa fokusom na unapređenju i optimizaciji poslovnih procesa, za naše klijente u zemlji i inostranstvu.

Svojim znanjem, iskustvom, kreativnošću, korektnim poslovnim odnosom ali i spremnošću da se uhvatimo u koštac sa najkompleksnijim izazovima, obezbeđujemo podršku mnogobrojnim svetskim industrijskim korporacijama - vodećim kompanijama u automobilskoj, petrohemijskoj, prehrambenoj, papirnoj ali i drugim industrijama.

Naša softverska rešenja podrazumevaju maksimalnu efikasnost imajući u vidu potrebe proizvodnih procesa koji zahtevaju precizan odziv u realnom vremenu. Bazirana su na optimalnim tehnologijama i verzijama softvera koje biramo u skladu sa potrebama projekta.


Najzastupljeniji jezici i tehnologije: .Net C#, MSSQLServer, .NetCore, .NetFramework, Angular, WebAPI, REST, SignalR, gRPC, GraphQL…
Projektno smo orijentisani, nemamo stalni proizvod koji održavamo ili unapređujemo već je svaki naš projekat priča za sebe. Projekti mogu da budu međusobno potpuno različiti i da im zajedničko bude samo platforma/jezik u kojem se razvijaju.

U najvećem broju slučajeva na početku projekta radimo analizu zahteva, predlažemo naše rešenje i arhitekturu u obliku dizajn dokumenta pa tek nakon analize i prihvatanja od strane klijenta krećemo u razvoj.

Pripremu, razvoj i testiranje radimo uz neprestanu komunikaciju sa klijentom, u našem razvojnom i testnom okruženju. Implementaciju i puštanje u rad izvodimo ‘on site’ kada je moguće, ili ‘remote’. Svakako više volimo da odemo na lice mesta jer je to i efikasnije a i volimo da osetimo trenutak kada naš sistem zaživi.

Obzirom da su nam projekti različite i dužine i tipa, da klijenti nekada znaju na početku šta im tačno treba a nekada ne, da se timovi kreiraju prema zahtevima projekta, tako je i metodologija rada promenljiva, od Waterfall do Agile. On što je konstanta je odgovornost za kvalitet isporučenog koda i dogovorene rokove, podrška tima u radu i vrednovanje postignutih ciljeva.

 
Šta naši zaposleni imaju:

1. Plan razvoja i napredovanja - definisan, sa jasnom dinamikom interakcije sa tim liderom u različitim periodima rada i razvoja (probni period, prva godina, naredne godine)

2. Mogućnost brzog napredovanja i osamostaljivanja zahvaljujući tipu projekata na kojima radimo

3. Podršku u radu - postoji plan uvođenja u posao i upoznavanja sa poslovnim potrebama, načinom rada, tehnologijama i alatima koji su eventualno nepoznati

4. Obuke i treninzi - po izboru i prema znanju, potrebama poslovanja i projekata 

5. Dodatni dani odmora - u skladu sa nivoom obrazovanja i prethodnim stažom, (npr +3 dana za master nivo (petogodišnji fakultet) +1 dan na svakih 5 godina staža pa tako do maksimalno 30 dana)

6. Bonuse - vrednujemo dobre rezultate rada, odgovoran odnos prema poslu, energiju i posvećenost kroz dodatne bonuse po uspešnom okončanju projekata, pored redovnih godišnjih bonusa

7. Poslovna putovanja u Evropi

8. Privatno zdravstveno i životno osiguranje

9. Zajedničke izlete i druženja

10. Fleksibilnost i malu administraciju - lako se dogovaramo oko odmora, slobodnih dana, imamo razumevanja za porodična dešavanja i trudimo se da se sve uklopi sa obavezama na projektima

11. Opremu - obezbeđeno je sve što je potrebno za kvalitetan i udoban rad u modernom i opuštenom okruženju

 

Podeli utiske o kompaniji na osnovu informacija iz profila.

survey-banner-icon

APR

Broj zaposlenih

Profit i prihod

Kontakt

Branislava Nušića 17, Smederevo
Kralja Milana 4/V, Beograd
Strahinjića Bana 2a, Niš
026 616818; 026 617818, 011 3610026, 011 3610027