O kompaniji
5
Iskustva
1
Plate
Poslovi
LimoLabs logo

LimoLabs

Oceni kompaniju

Iskustva

Intervju
24.09.2025
Negativno iskustvo

Customer Support Representative

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije je ocajan i ozbiljno spor. Prvo cekate 1-2 nedelje sto je okej, za prvi intervju sa HR timom iz Srbije, ako prodjete idete na novi intervju sa Amerikancima ili zavisno od kog tima vas ubace, ali za taj moze da se ceka citavih 30 dana. Moje licno iskustvo je da sam prosla prvi "krug" selekcije, cekala skoro 15 dana za drugi intervju, na kom su me pitali povrsna pitanja ne toliko vezana za stvari koje traze. Nakon toga sam cekala jos oko 15 dana za odgovor iako mi je receno da ce mi javiti do sledece nedelje, Odgovor je bio da me nisu primili ali da su me preporucili za drugi tim za istu poziciju. Logicno bi bilo da ako je ista pozicija da je na neki nacin vec osigurano mesto jer zasto bi vas ista firma preporucila prakticno istom timu ako nisu sigurni da li da vas uopste prime. Cekam ponovo 20 dana za dalje, gde me zove valjda HR i pita da li sam idalje zainteresovana, ja odgovaram da jesam ako su isti uslovi i rad od kuce, odgovor: sve isto, ista pozicija ista plata, ista firma samo drugi tim, sve po ugovoru, ali jedan deo dobijate u dinarima a drugi u dolarima jer je iza cele price americka firma, gde mi govori da treba da otvorim devizni racun, gde dobijam osecaj da je mesto zagarantovano, jer zasto bi mi detaljno pricali o tim stvarima da nije. Otvaram racun i cekam za treci intervju, na intervjuu se pojavljuju isti ljudi kao iz proslog intervjua gde me pitaju identicna pitanja ali malo detaljnije, gde mislim da ipak nista nije sigurno i opet vas vrte kroz sada besmislene intervjue sa istim ljudima i donekle pitanjima. Dobijam odgovor da nisam primljena, toliko nelogicnosti i nerealnih poteza. STRASNO. U celini cekam 2 puna meseca za jedan posao. I slicno je sa ostalima, ljudi uglavnom kazu slicne stvari. Jako los proces i nelogican. ? I nije zbog toga sto nisam primljena vec zbog nehumanog vremena cekanja i vrtenja korz intervjue

Pitanja sa intervjua

  • Klasicna pitanja iz bilo koje customer support pozicije...
Korisno? 0
Intervju
30.05.2025

Healthcare Scheduling Specialist

Odbio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Prijavio sam se na oglas i nakon nekih nedelju ipo-dve dana mi se javila HR za inicijalni intervju, fidbek sam dobio nakon 4-5 radnih dana za drugi krug sa klijentom, a 2 dana nakon finalnog intervjua dobio sam ponudu. Još uvek čekam ponudu od druge kompanije, pa da se odlučim, ali sve u svemu odličan proces i prijatno iskustvo. Ponuđena plata je isto pristojna, ne mogu da kažem tačno ali nije ispod 750 evra.
Korisno? 3
Intervju
27.10.2023
Negativno iskustvo

Customer Support

Bez ponude za posao

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Bespotrebno mnogo koraka. Javljalo mi se 3,4 razlicite osobe tokom celog procesa. Prvi razgovor klasican inicijalni HR. Nakon toga su me zvali da mi jave da sam prosla za drugi ali sam i toj devojci pricala ukratko cv na pozivu. Na drugom razgovoru je bilo njih 4,5. Direktorka firme, HR, team lead customer supporta i jos 1 ili 2 devojke koje ne znam ko su. Mnogo pitanja klasicnih onih: mane, vrline, gde se vidis za 5 god, sta te je privuklo, zasto bas customer support. (Mislim zato sto mi trebaju pare sigurno mi nije zivotna zelja da se javljam na telefon). Onda su mi trazili portfolio posto se bavim inace marketingom, motivaciono pismo u ovom krugu razgovora, i da odradim test. Ja kazem okej. Posalju ti test uvece, daju rok do veceri sledeceg dana. 16 pitanja gde brljas po sajtu za odgovore. Neka su bila nelogicna, nejasno ti je sa sajta sta i kako jer su stvari koje ces tek nauciti kad krenes da radis i skontas kakva je zapravo njihova politika. Trazila sam produzetak vremena za test na sledeci dan jer zamisli nisam taj dan bila slobodna samo to da radim, dobila sam mail kako ce to uticati mozda na ceo proces. Posaljem sutradan, ne dobijem posao naravno. I mozda je i dobro. Platu nisu spomenuli uopste niti neke tehnikalije, radno vreme 3 do 11.
Korisno? 6
Arhiva | Iskustvo
09.09.2023
1 Ne preporučuje

Python Developer

Prethodno radio/la Projekat / Freelance Manje od jedne godine

Pozitivno

Hm, možda to što su mi dali posao? Vrlo prijatne osobe u HR-u.

Zamerke

Najgora moguća kombinacija srpskog mentaliteta i američkog bahatog kapitalizma. Primili su me u kompaniju bez tehničkog intervjua, i onda bili nezadovoljni pokazanim nivoom znanja i veština koje ni na koji način nisu testirali. Odvojeni budžet za dati projekat je bio minimalan i jedini način da dobijem iole konkurentnu platu je bio da radim kao paušalac. Obećavane su kule i gradovi, premeštanje na druge projekte ukoliko trenutni ne bude dovoljno uspešan, međutim, hirovitost menadžmenta (odn. jedne jedine osobe) i činjenica da sam bio paušalac je dovela do toga da me se reše danas-za-sutra nakon mesec dana, uz vređanje mojih veština, iskustva i ubeđenja da je trebalo da budem duplo manje plaćen. Da sam imao malo više samopoštovanja, nikad ne bih pristao na takve radne uslove, i zato i pišem ovakav utisak, kako niko drugi ne bi napravio istu grešku. Sreća u nesreći je da je iskustvo toliko kratko i ponižavajuće da ga nikad neću staviti u radnu biografiju. Inače, ova kompanija ima još dva-tri imena, vredi pogledati i Globalkom, Azbooky i Mocosha. Globalkom ima vrlo pristojne kancelarije, obzirom da mora da prezentuje američku profesionalnost, dok su "kancelarije" za Azbooky / dev team ispod svakog proseka za Srbiju.

Tehnologije

Python
Korisno? 6
Arhiva | Iskustvo
11.10.2018
1 Ne preporučuje

Web Developer

Prethodno zaposlen/a

Pozitivno

Možes upoznati neku prijatnu i dobru osobu.

Zamerke

Plata jako niska, čitaj minimalac. Menadžer nema pojma sa IT strukom, nemam pojma kako je uopšte došao na tu poziciju. Izbegavati u širokom luku.

Korisno? 7