O kompaniji
3
Iskustva
1
Plate
1
Poslovi

O nama

Leanpay je nastao 2016. godine u Beogradu kao ideja malog i ambicioznog tima ljudi inspirisanih stvaranjem inovativnog finansijskog proizvoda, a danas broji preko 80 zaposlenih u 5 država regiona. Prvo tržište na kojem je Leanpay platforma postala dostupna korisnicima 2018. godine jeste slovenačko. Zahvaljujući podršci investicionih fondova koji su prepoznali vrednost ideje i napornog rada, 2021. godine otvoreno je hrvatsko tržište, a plan je da do kraja 2023. godine Leanpay platforma počne da funkcioniše i na tržištu Rumunije i Mađarske. Na svakom od naših tržišta trudimo se da potrošačima pružimo priliku da bez problema obavljaju željenu kupovinu u bilo kojoj radnji, eliminišući potrebu za korišćenjem klasične kreditne kartice ili sličnih načina plaćanja, online ili u radnji, bez potrebe za skupljanjem dokumentacije i dužeg čekanja na ishod. Potrošačko finansiranje (consumer financing) je top trend u Fintech-u, sa ukupnim investicijama koje se mere u stotinama miliiona dolara, a Leanpay  ima za cilj da bude na čelu tog trenda u Evropi.

Za razliku od tradicionalnih kreditnih ili drugih BNPL provajdera, Leanpay platforma je dizajnirana da omogući odgovorno trošenje. Zaštita potrošača, transparentnost, odgovorno kreditiranje i prevencija prezaduženosti su od suštinskog značaja za način na koji Leanpay funkcioniše.

Da bismo to postigli, naše kolege na svakom tržištu vrše punu proveru kreditne sposobnosti svakog potencijalnog korisnika. Pored toga, nudimo veoma jasne i razumljive uslove kako bismo potencijalnim korisnicima pružili što jasnije i preciznije informacije koje će im omogućiti da se odluče da li je naša platforma idealno rešenje za njih.

Ceo naš razvojni tim nalazi se u Srbiji, većinom u Beogradu, ali i u Novom Sadu, Nišu i Čačku. Iako iz meseca u mesec rastemo, trudimo se da sačuvamo benefite koje pruža rad u manjem timu - fleksibilnost, neformalnost, otvorenost i deljenje znanja.

Vrednosti kojima se vodimo u okviru tima jesu:

1. Učenje i razvoj: Greškemože načiniti pojedinac, ali se do rešenja uvek dolazi timski - važno je  da budemo jedni drugima podrška, podelimo svoje znanje, da posao bude uspešno odrađen, a da svi zajedno naučimo nešto novo.

2. Profesionalizam: Iskusni seniori u našem timu pomažu da razvijemo proizvod na što bolji način, dok istovremeno manje iskusnim kolegama željnim znanja pružaju podršku na putu usavršavanja svojih veština.

3. Integritet: Shvatamo da se poverenje stiče postupcima pre nego rečima, a da je poverenje ključ uspešne saradnje -  zato držimo reč, poštujemo jedni druge i zajedničke dogovore i planove.

4. Empatija: Tu smo jedni za druge i kada je dobro i kada baš i nije, i trudimo se da takve momente prepoznamo, razumemo i na iste reagujemo na najbolji mogući način.

5. Komunikacija: Važno nam je da komuniciramo efikasno, transparentno, da uvažamo mišljenje svakog člana tima na isti način i tražimo povratnu informaciju, čime poštujemo svoje i tuđe vreme, način razmišljanja, a izazove savladavamo brže i jednostavnije.

6. Mislimo unapred: Start up dinamika nosi sa sobom potrebu da se neprestano ide napred, postavljaju i ostvaruju novi ciljevi - zato, pre nego što donesemo odluku pažljivo anticipiramo sve moguće scenarije.

7. Jedna kompanija: U svemu što radimo važno je da ne zaboravimo da naš trud ima istu svrhu, i da svi zajedno, kao tim, doprinosimo istom cilju.

Tech stack

SCRUM Java Cucumber Postman Selenium JUnit SpringBoot Microservices Netflix OSS Docker Kubernetes Maven Gradle Hibernate SQL Mockito REST API Google Cloud Angular Git HTML5 CSS3 Java Script TypeScript Zeplin Jenkins GitlabCI Terraform Vault Datadog Helm Prometheus Alertmanager

Beneficije

Usavršavanje i razvoj

Klizno radno vreme

25 dana godišnjeg odmora

5 dana 100% plaćenog bolovanja

Mogućnost rada od kuće

Ručak na poslu svakoga dana

Oprema za rad po izboru

Privatno zdravstveno osiguranje - za tebe i tvoju porodicu

Rođendanski poklon

Mogućnost korišćenja pola dana godišnjeg odmora

Team building i druženja

Besplatan parking

Referral bonus

Nove tehnologije

Naši ljudi

Dušan Marković

Business Analyst

Danica Novaković

Medior Backend Developer

Jovan Šutić

Director of Engineering

Galerija

APR

Broj Zaposlenih

85

Profit i Prihod

Proces selekcije

U Leanpay-u, težimo da optimizujemo sve procese i da se vodimo parolom “suština pre forme”. U svakom koraku težimo da i damo i dobijemo što više relevantnih informacija i da procenimo da li smo match.  Proces selekcije sastoji se uobičajeno od 3 koraka:

1. HR intervju: Upoznavanje sa HR timom, detaljnije predstavljanje kompanije, tima i pozicije, kao i razgovor o profesionalnim očekivanjima, željama i interesovanjima kandidata. Veoma nam je važno da znamo da li smo i cultural fit jer je to osnova dobre saradnje - a to težimo da procenimo u ovom inicijalnom koraku.

2. Tehnički intervju: Razgovor sa kolegom/koleginicom  zaduženim/om za tim u kojem se pozicija nalazi (team lead, menadžer/ka i sl.) kroz koji kandidat može da stekne detaljnu sliku o tome šta sve pozicija podrazumeva, kako ona funkcioniše u okviru naše organizacije i koja su to očekivanja i razvojni benefiti, a isto tako prilika i za kolegu/nicu da proveri koliko se profil kandidata uklapa u ono što nam su naša očekivanja od pozicije.

3. Tehnički zadatak: Kako bi i sami kandidati znali kakvi zadaci mogu da ih očekuju u Leanpay-u i čime se mi to zapravo bavimo, a i da bismo mi mogli da uradimo završnu proveru poklapanja veština kandidata i naših potreba, imamo praksu davanja tehničkog zadatka. Ovo je najjednostavniji korak za sve one koji vole posao kojim se bave: kratko objašnjenje i dogovor u vezi sa vremenom potrebnim za završetak zadatka, nakon kojeg sledi susret sa kolegama, koji ima za cilj zajedničko prolaženje kroz rešenje zadatka, nedoumice i predloge za poboljšanje.

Nakon ovih koraka, donosimo završnu odluku i trudimo se da se javimo sa povratnom informacijom što je pre moguće - jer cenimo vreme kandidata i znamo kako je čekati na odgovor nakon procesa - svi smo bili u toj situaciji.