
Kredium
Iskustva
Customer Specialist
Pozitivno
Bez pozitivnih utisaka.
Zamerke
1. HR mi prilikom zaposljavanja nije naveo nacin na koji cemo obaviti razgovor, kao ni Google Meet link preko koga je bilo ocekivano da se cujemo. 2. Moja pozicija je trebalo da bude korisnicka podrska, ali ja nisam ni dobila osnovnu obuku za rad i umesto toga sam dobijala zadatke koji nisu odgovarali opisu te pozicije zbog hitne promene prioriteta. 3. Jedan od glavnih zadataka je ukljucivao bonuse po zakazanom sastanku preko LinkedIn-a, medjutim bonus je dobijen samo za prvu kampanju. 4. Radna atmosfera je nestimulisuca, vrlo tiha i cesto se vrsi pritisak da zaposleni ostaju duze zbog prevelike kolicine posla. 5. Neorganizacija je prisutna u svim sektorima, zadaci su nejasno definisani i podlozni su naglim promenama sto izaziva stres zasposlenima. Dnevni, nedeljni i mesecni prioriteti kao i obaveze takodje nisu definisani. 6. Plan razvoja karijere zaposlenog je nepostojeci, sa cesto promenljivim ciljevima. 7. Pocetne plate su vrlo niske. 8. Bez ikakve najave i prethodnog razgovora na tu temu, jednog dana na kraju radnog vremena mi je receno da trenutno ne postoji pozicija koja moze da mi se ponudi, a u istom razgovoru mi je receno da narednog radnog dana dolazi osoba koja ce raditi korisnicku podrsku (moju prvobitnu dogovorenu poziciju) na onboarding. 9. Desavalo se da nema adekvatnih zadataka pa sam na svoju inicijativu nudila pomoc drugim timovima kako bih imala posla.
Social media designer
Pozitivno
Lak proces zapošljavanja, spontanost.
Zamerke
Preveliki zahtevi za brzinom i mikromenadžment CEO-a
Tehnologije
Senior Developer
Pozitivno
Timski rad, mogucnost napredovanja i rada na izazovnim projektima i zadacima. Mogucnost unapredjenja postojecih stvari, azuran tech stack. Saradnja i komunikacija sa kolegama iz svih delova kompanije je super.
Zamerke
/