O kompaniji
20
Iskustva
1
Plate
Poslovi
Intens d.o.o. logo

Intens d.o.o.

4

O nama

Da bi se cilj ostvario potrebno je izgraditi tim, a da bi se tim sačuvao i rastao potrebno je osim atraktivnih projekata i korišćenja najsavremenijih tehnologija, stvoriti dobru atmosferu, fleksibilne radne uslove, kontinuirano ulagati u stručni razvoj i razvijati društveni život zaposlenih.

Svesni da se visoko postavljeni ciljevi ostvaruju uz mnogo truda i da uvek ima mesta unapređenjima, menadžment kompanije ima dvosmernu otvorenu komunikaciju sa svim zaposlenima, radeći permanentno na poboljšavanju uslova rada, maksimalno poštujući slobodno vreme zaposlenih i u meri koliko je to moguće, njihove individulane želje.

Intensov tim trenutno broji oko 70 informatičkih inženjera specijalizovanih u vodećim
tehnologijama: Java open source, Microsoft .Net, mobile (Android, iOS) i PHP. Intensovi klijenti su pre svega softverske firme locirane u Americi, Kanadi i Evropi, njihovi proizvodi su uglavnom veoma kompleksni informacioni sistemi. Intensovi timovi najčešće rade u bliskoj saradnji sa razvojnim odeljenjima klijenata, obično kao deo velikog internacionalnog projektnog tima.

Programski kod nastao u Intensu se danas izvršava širom sveta na serverima svetski poznatih korporacija kao što su Dell Computers, Ford, Motorola...

Osim pružanja usluga klijentima Intens se bavi i razvojem sopstvene proizvodnje.

Takođe, Intens je proširio delatnost i na usluge koje nisu striktno programerske – usluge administracije sistema, kao i na pružanje tehničke podrške klijentima (frst & second level customer support) i na taj način otvorio svoja vrata i specijalnostima za koje nisu neophodne isključivo programerske veštine.

Talentovanim kolegama su vrata Intensa uvek širom otvorena. Juniori donose nova znanja i ideje, unoseći svežinu i novu energiju koju Intens zna da prepozna i ceni. S druge strane, iskusniji programeri primenom znanja stečenog godinama pružaju osećaj stabilnosti, predstavljajući svojevrstan stub oko kog su izgrađena posebna rešenja u oblasti IT-ja, na koja je Intens ponosan.

Priznanja

Ovaj poslodavac odgovara na vaše prijave

Ovaj poslodavac odgovara na vaše prijave

Priznanje predstavlja dokaz da poslodavac odgovara kandidatima na njihove prijave nakon što je konkurs za posao završen, nezavisno od pozitivnog ili negativnog ishoda.

Tech stack

.NET React Azure DevOps Python JavaScript HTML CSS Objective-C Snow SpringBoot MSSQL DynamoDB SQL NoSQL MySQL Postgres Swift UIKit MVC MVP Jira SCRUM Git Linux

Beneficije

Fleksibilno radno vreme

Radni dan nam počinje u periodu između 9h i 11h i traje 8h (uključujući pauzu od 30 minuta).

Ukoliko nam nekad, iz privatnih razloga, odgovara da radimo kraće od 8h, to vreme možemo nadoknaditi bilo kog drugog dana u tekućem mesecu.

Hibridni model rada

Svi imamo mogućnost da biramo način rada koji nam najviše odgovara. Možemo da radimo iz moderno opremljenih kancelarija, svakodnevno ili samo određnim danima. Takođe postoji opcija i rada od kuće.

Rad na daljinu

Imamo mogućnost rada sa udaljenih lokacija, uz uslov da održimo visok nivo produktivnosti, snažan timski duh i efikasnu komunikaciju kako sa timom, tako i sa klijentom.

Edukacija, profesionalni razvoj

Posećujemo seminare, konferencije, radionice, sve ono što daje 'vetar u leđa' profesionalnom razvoju.

Svi zaposleni prolaze kroz treninge za razvoj veština koje doprinose unapređenju komunikacije, s ciljem poboljšanja saradnje unutar timova i sa klijentima.

Program mentorstva

Ceo tim je uključen u proces uvođenja novih članova, a kasnije i u savetovanje, usmeravanje i pružanje stručne pomoći.

Nagrade, bonusi, pokloni

Bonus za Dan firme; paketići za decu do 15 godina starosti; jubilarne nagrade.

Dodatni slobodni dani

Osnovni broj dana godišnjeg odmora je 21. Nakon godinu dana rada u Intensu, stiče se jednokratno pravo na dodatni dan godišnjeg odmora, dok se na svakih ostvarenih pet godina radnog staža (uzimajući u obzir i preneti staž) stiče pravo na dodatni dan godišnjeg odmora.

Zdravlje

U slučaju potrebe, imamo pravo na do 50 sati plaćenog bolovanja godišnje (bez donošenja potvrde od lekara), koje možemo iskoristiti ili za sebe ili za negu deteta.

Dobrovoljno zdravstveno osiguranje

Naš paket dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja prilagođen je potrebama zaposlenih. Pored osnovnog pokrića, uključuje sistematske preglede jednom godišnje, oftalmološke preglede i mogućnost fizikalne terapije po potrebi. Takođe, nudimo mogućnost uključenja članova porodice u kolektivnu polisu osiguranja uz subvenciju Intensa u određenom procentu.

Sport i rekreacija

FitPass članstvo za teretane, fitnes studije i sportske centre širom Srbije.

Timska druženja

Posebno organizovana druženja za sve zaposlene; budžeti za druženje timova.

Zabavni sadržaj

Prostor za druženje uz bilijar i pikado.

Naši ljudi

Sulomar Vanja

Pavlović Marija

Đukić Miroslav

Proces selekcije

Proces selekcije počinje od momenta objavljivanja oglasa za otvorenu poziciju. U prvoj fazi tehnički tim, koji čine tvoje buduće koleginice i kolege iz tima u kom je upražnjeno radno mesto, pažljivo pregledaju pristigle biografije, nakon čega HR na intervju poziva sve one čija se dosadašnja znanja/iskustvo poklapaju sa zahtevima iz oglasa.

U zavisnosti od karakteristika otvorene pozcije razlikuje se i proces selekcije. U najvećem broju slučajeva intervju se sastoji iz dve celine. Prvi deo je tehnički i na njemu ćemo te informisati o projektima kompanije, tehnologijama koje se koriste i o načinu organizovanja svakodnevnog rada, a ti ćeš imati priliku da ispričaš o svemu onom što si do sad radio. Drugi deo intervjua je razgovor sa mendažerom ljudskih resursa i najčešće se održava odmah nakon obavljenog tehničkog dela. Cilj je da se upoznamo, da nam se predstaviš i da ti HR predstavi firmu, da ti ispričamo o pravima i obavezama (i zaposlenih i firme), o radnom vremenu, benefitima. Rado ćemo odgovoriti na sva tvoja pitanja.

Poslednja faza procesa selekcije je donošenje odluke o kandidatu čije kompetencije najviše odgovaraju opisu posla radnog mesta i informisanje svih učesnika u ovom procesu o konačnom ishodu konkursa.

APR

Broj zaposlenih

Profit i prihod

Kontakt