HORISEN Technology
Iskustva
Customer Support
Pozitivno
U sklopu toplog obroka dobijate snikers, kitket i sokiće da bi sklopili jedno oko i pravili se da ne vidite horore i grozote
Zamerke
Nepotizam i renesansa. Laptopovi od 15 godina iz epizode Friends-a kojima se Cendler hvalio. Pasivna agresija gde je moto kompanije da su svi jedna velika porodica... ...disfunkcionalna sa elementima porodicnog nasilja (mobing) gde se novozaposljeni ljudi sikaniraju po osecaju trenera pored aktivnog kukanja kako nikad nema dovoljno ljudi. Ako hocete da budete rob i radnik lakog morala nesredjenim ljudima za minimalac 6 meseci, nakon cega vam i dalje nece biti zagarantovan posao, izvolite nadjite svoj dom u Horisen!
Customer Support
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Kako vidite razvoj svoje karijere u narednih 5 godina?
Customer Support Specialist
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Sales Manager
Pozitivno
Industrija je zanimljiva, kompanija i njene platforme imaju kvalitet i prepoznatljivost globalno u okviru industrije, kancelarija je ok, oprema je korektna, većina kolega na mestu. Može da se nauči dosta toga i stekne referenca za kasnije. Komunikacija neposredna i neformalna na svim nivoima. Može biti odličan start za nekog juniora koji se tek afirmiše.
Zamerke
Pokušaće i uspeće u tome da vas plate što je god moguće manje. C level ne poštuje dogovore u vezi povišica, nepotizam se posmatra kao normalna pojava. Neke kolege će otvoreno ogovarati svoje nadređene pred vama, a ukoliko se saglasite i sami sa njima i izrazite nezadovoljstvo, vrlo rado će vaše stavove (zaboravljajući da pomenu i svoje) podeliti sa tim istim nadređenima regulano. Generalno loš vajb. U načelu, možete da probate ali nije dugoročno rešenje, bar ne sa ovom i ovakvom kompanijskom kulturom.
Customer Support Specialist
Odbio/la ponudu
Intervju težak
Online intervju
Trajalo je 10 nedelja
Kako je izgledao proces
DevOps Engineer
Pozitivno
Nakon 4 godine rada u HORISEN-u, uveren sam da kompanija pruža izvanredne mogućnosti za profesionalni razvoj. Postoji jasna putanja napredovanja i transparentnost u procesima evaluacije, što je od velike važnosti za ljude koji teže unapređenju. Tokom poslednjih godina, firma je uložila značajne napore u poboljšanje radnog okruženja kroz uvođenje benefita poput privatnog zdravstvenog osiguranja, besplatnih grickalica i sokova, kao i jasno definisanih platnih razreda. Osećaj da je vaš trud prepoznat i adekvatno nagrađen doprinosi motivaciji i angažovanosti. Atmosfera u firmi je veoma podržavajuća i kolegijalna, a otvorena komunikacija je podstaknuta na svim nivoima, olakšavajući saradnju i rešavanje problema.
Zamerke
Nemam zamerki
Tehnologije
Graphic Designer
Pozitivno
Sve je lepo organizovano, kompanija koja zapravo ceni svoje zaposlene. Ima prostora za naredovanje i dalji razvoj. Otvoreni feedback.
Zamerke
Nemam zamerki
Customer Relationship Manager
Pozitivno
Prijatna atmosfera za rad i prijatni ljudi. Dobra komunikacija i kolege koje su timskog duha.
Zamerke
Nemam zamerki