O kompaniji
36
Iskustva
13
Plate
Poslovi
GoDaddy logo

GoDaddy

4.4

Iskustva

4.4 94%

Menadžment kompanije

4.1

Beneficije

4.4

Balans karijera-privatni život

4.5

Timska atmosfera

3.9

Zadovoljstvo projektima

3.9

Mogućnost napredovanja

3.5
Intervju
22.04.2024
Pozitivno iskustvo

IT Specialist

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Razgovor sa hiring menadžerom, tehnički intervju, ponuda za posao

Pitanja sa intervjua

  • Osnove i poznavanje WordPress-a
  • PHP zadatak
  • Situacije sa klijentima i problemima
Korisno? 1
Iskustvo
22.04.2024
Potvrđen Linkedin identitet
4 Preporučuje

Care Support Guide

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Prijatan, prijateljski odnos i odlična saradnja sa Amerikancima i ljudima iz drugih zemalja jer se rad ceni. Dobra organizacija. Dobijaju se razni pokloni, podiže se motivacija za rad. Ugovor je veoma prikladan i dobija se ugovor o radu za stalno. Plata je kompetitivna, 100k. Rad od kuće. Pružena je sva potrebna oprema za rad. Kako se standardi menjaju podiže se i plata godišnje. Privatno zdravstveno osiguranje.

Zamerke

Pojedini naši ljudi koji su na višim pozicijama uglavnom da bi se dokazali (bez razloga za to) i bili zapaženi prihvataju se previše posla (uzimaju posao od 3 tima) navodno da domaći tim ne bi ostao posla, nabijaju normu, a ubijaju motivaciju radnika koju su Amerikanci podržavali, a sa njom i kvalitet rada.

Tehnologije

PHP Linux JavaScript CSS HTML HTML5 CSS3 WordPress XHTML Microsoft SQL Server
Korisno? 1
Intervju
21.12.2023
Negativno iskustvo

technical account manager

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 5 nedelja

Kako je izgledao proces

Proces zapošljavanja u kojem sam učestvovao trajao je više od mesec dana i uključivao je četiri faze intervjua. Sve je počelo sa standardnim intervjuom sa HR predstavnikom, sa kojim sam se kasnije još pet puta čuo, pri čemu me je kontaktirala sa dva različita telefonska broja, jednim privatnim i drugim iz Londona. Nakon toga, usledio je intervju sa supervizorkom iz Amerike, a zatim tehnički intervju. Na kraju, proces se ponovio sličnim intervjuom kao u drugoj fazi, ali sa drugim članom tima. Sve u svemu, iskustvo mi se učinilo kao čisto gubljenje vremena.

Pitanja sa intervjua

  • Pitanja su bila klasicna, tipa: kako biste se snasli u ovoj situaciji, sta ako je korisnik nezadovoljan...
Korisno? 1
Intervju
18.12.2023
Negativno iskustvo

Technical Support Manager

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Nepotrebno dugačak proces i mrcvarenje kandidata Pozicija je za Technical Support Manager poziciju za WooCommerce/WordPress podršku. Ceo proces traje oko 3-4 nedelje. Popunjava se onlajn prijava. 1. Korak je assessment. Pitanja su u delu za tehnički intervju. 2. Korak je HR intervju. Tu se upoznaje kandidat sa pozicijom, firmom, a HR sa njegovim prethodnim iskustvom, adresom prebivališta. Pozicija je remote, ali njima znači da kandidat živi blizu centra ukoliko se organizuje neki događaj, obuka,... Svakako prijatan intervju, za koji nemam zamerke. Obavlja se telefonom. 3. Korak jeste razgovor sa Team Lead-om za tehničku podršku. Pitanja su generička, tipa kako ste pomogli kolegama, šta ste dobro uradili, šta bi promenili kod sebe, kako radite u timu, da li ste imali mentorstvo,... 4. Korak još jedan assessment. 5. Finansijska ponuda. Posao kao posao se radi od kuće. To je email podrška, pisanje dokumentacije, saradnja sa ostalim članovima tima, i drugim timovima. Nisam prošao u trećoj fazi i to je po meni iskreno samo subjektivni osećaj osobe koja me je intervjuisala. Nakon toga se HR ne javlja već šalju generički email, što do tada nije bio slučaj. Konstantno kandidate pitaju da li imaju još neki razgovor za posao paralelno. Ne verujem da ću ponovo konkurisati za GoDaddy jer imaju četiri kruga razgovora što je mrcvarenje ljudi.

Pitanja sa intervjua

  • Pitanja za assessment. What should we look at in your resume/work experience? What’s not on your resume/work experience but you think we should know? Links to side projects, blog posts, open-source contributions, conference slides are great. What is the most important thing you consider when deciding if a company is the right fit for you? Tell us about a time that you assisted a teammate by either unblocking work they were trying to complete or helping them learn from a recent project. What did you learn? What did they learn? A customer submits a support request saying that when they activate one of our plugins, their site slows down. How would you approach troubleshooting this? What does amazing customer support look like to you? Do you believe the customer is always right? This is a Technical Support role and requires some level of familiarity with code. Please describe your experience with HTML, CSS, PHP, JavaScript, WordPress and/or WooCommerce. Set up a WooCommerce store (using MAMP or another local development environment, a hosting provider, or something like TasteWP.com), create a product for your favorite food, and submit the URL or a link to a screenshot here. Pitanja od strane technical team lead-a Pitanja su generička, tipa kako ste pomogli kolegama, šta ste dobro uradili, šta bi promenili kod sebe, kako radite u timu, da li ste imali mentorstvo,...
Korisno? 5
Intervju
11.12.2023
Pozitivno iskustvo

Senior Software Development Engineer

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Vrlo pozitivno iskustvo - komunikacija sa hiring timom je bila česta i prijatna, koraci su bili brzo zakazivani, unapred poznati i nisu oduzimali puno vremena. Koraci su bili sledeći: 1) HackerRank test sa dva zadatka (ograničen na 2 sata); 2) upoznavanje sa regruterom (30 min); 3) dva tehnička intervjua (oba po jedan sat); 4) intervju sa HR-om (jedan sat). Tehnički intervjui su bili interesantni, ispunjeni više logičkim problemima nego napamet naučenim specifikacijama programskih jezika ili frejmvorka, što mi daje pozitivan signal o stvarima kojima bih se mogao baviti u budućnosti. Bez ikakve dileme jedan od najboljih procesa u kojima sam bio, i sa zadovoljstvom sam prihvatio ponudu. Samo primera radi, u drugim kompanijama sa kojima sam paralelno bio u procesima su odugovlačili, kreirali nove korake u procesu nasumično, i iako su i njihovi projekti bili interesantni, otezanja sa ponudom od po više nedelja(!) su bili sušta suprotnost efikasnosti koju sam zatekao u ovom procesu. Preporuka!

Pitanja sa intervjua

  • Vremenska i prostorna složenost predloženih rešenja
  • Algoritamski problemi
Korisno? 0
Intervju
29.08.2023
Pozitivno iskustvo

Care Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Proces selekcije je trajao nedelju dana, u tih nedelju dana sam imala sve zakazano i tehnički, i test i intervju. Test ko god da se razume u WordPress i hosting može da reši, tehnički nakon toga je tezi, dva predstavnika kompanije ispituje detaljno sve. Kada nešto ne znas, znaju da te navode na tačan odgovor. Hr je bio ponuda i uslovi. Meni je sve teklo prelepo za ovu poziciju.

Pitanja sa intervjua

  • Objasniti hosting, domene i DNS
  • WordPress
Korisno? 3
Iskustvo
28.08.2023
5 Preporučuje

Care Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata na vreme, fenomenalni menadžeri i kolege. Atmosfera idealna za rad. Dobra oprema, welness dani, ručak u kancelariji, zanimljiv i izazovan posao.

Zamerke

Nema team building

Tehnologije

PHP Linux WordPress
Korisno? 1
Iskustvo
20.08.2023
Potvrđen Linkedin identitet
5 Preporučuje

Wordpress Advanced Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Zadovoljstvo je raditi u ovoj firmi. Kolege i menadžment prijateljski nastrojeni. Kompenzacija je solidna. Rad od kuće i kvalitetna oprema.

Zamerke

Nejasan plan napredovanja ili nepostojanje levelinga uopšte.

Tehnologije

PHP MySQL WordPress
Korisno? 0
Iskustvo
22.06.2023
4 Preporučuje

Software Engineer

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

U kompaniji zaista ima kadra od kojeg može dosta da se nauči i zaista za ovo vreme koje radim ovde nisam naišao na situaciju gde mi neko nije izašao u susret kada sam tražio pomoć. Firma nudi mogućnost rada od kuće, rada iz kancelarije i naravno hibridno. Kancelarijski prostor je fin i obezbeđena je kafa, čaj, cedevita i ručak gde se unapred bira jedno od pet jela. Firma daje 20 gana godišnjeg odmora, 4 wellness dana koje firma rasporedi po jedan po kvartalu i to bude petak, a do sada su se uvek vezivali Nova Godina i Božić, tako da se prve nedelje januara nije radilo. Menadžeri imaju razumevanja, tako da uzeti neki dodatni slobodan dan, sa razlogom, nije bio problem. Kompenzacija je pristojna, kao osnovna plata možda ne najkonkurentnija na tržištu, ali postoji godišnji bonus i postoje akcije firme koje se dobijaju na godišnjem nivou, tako da kada se to raspodeli na 12 meseci, dolazimo do jedne solidne cifre. Radi se na Mac laptopovima i refresh mašina se radi na 2-3 godine, u slučaju hibridnog/rada od kuće, firma obezbeđuje i periferije (4K monitor, tastatura, miš, slušalice)

Zamerke

U zavisnosti od projekta tech stack ume da bude zastareo, svake godine se menja spisak "poželjnih" jezika za nove projekte, a stari se ne prepisuju i retko modernizuju. Spisak jezika u kome su rađeni projekti je ogroman i shodno tome može da se desi da jednog dana se menja nešto u PHP, sutra u javi, a prekosutra ko zna. Inicijalno mi se sviđao taj diverzitet jezika, međutim vremenom je počelo da mi smeta jer sam shvatio da zapravo ni za jedan jezik ne znam one teorijske pojedinosti, već radim "dinamično" tražeći po internetu to što mi treba. Automatizacija je na nezavidnom nivou i zahteva puno ručnog inputa i rada da bi se uradile stvari koje bi inače trebalo da rade na klik. Usled nedostatka devops kadrova, taj posao neretko pada na devove, što ume da izazove probleme. I zamolio bih da ko god da ovo čita ne gleda na ovo kao elitistički stav. Jednostavno to nije moj posao, nije ono za šta sam se školovao i loš sam u tome.

Tehnologije

PHP .NET JavaScript Java Python Golang ReactJS
Korisno? 4
Iskustvo
06.05.2023
Potvrđen Linkedin identitet
3

Advanced Technical Support Representative

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Uslovi i iznos plate su veoma dobri za ovu poziciju u odnosu na slicne pozicije u drugim kompanijama bazirano na domacem trzistu

Zamerke

Osecaj zapostavljenosti od strane nadredjenih iako si kao deo tima, ne poznat plan napredovanja al napreduju ljudi bliski supervizorima. U zavisnosti od menadzera povremeni ili konstantni psihicko maltretiranje (mobing)

Tehnologije

WordPress SaaS
Korisno? 2