O kompaniji
30
Iskustva
8
Plate
1
Poslovi
GDC Services and Solutions d.o.o. Beograd logo

GDC Services and Solutions d.o.o. Beograd

3.6

O nama

Kompanija GDC Services and Solutions je osnovana 2016. godine. Naš prioritet je da podstaknemo kontinuirano poboljšanje usluga i povećanje efikasnosti kroz inovacije, automatizaciju i poboljšanja procesa. Naši stručnjaci pružaju visokokvalitetnu podršku, definišu IT arhitekturu, implementiraju sveobuhvatna rešenja i  unapređuju  postojeće sisteme.

Partneri i kupci mogu direktno pristupiti našim visokokvalifikovanim resursima i proširiti svoje poslovanje sa iskusnim stručnjacima za hibridne, maloprodajne i poslovne IT aplikacije i usluge digitalnog radnog mesta u bilo kom trenutku kroz fleksibilan i lak model angažovanja.

Uspešno poslujemo već 6 godina na tržištima Evrope, Azije i Amerike, u kojima  smo radili na preko 100 projekata u nekoliko različitih industrija.  Od samog osnivanja, naša želja je bila da izgradimo uspešnu organizaciju, koja će beležiti konstantan napredak, ali i u kojoj će se ljudi osećati zadovoljno i ispunjeno, jer su upravo oni naš najvažniji resurs.

Naša misija je:  „Udruživanjem naših talenata i iskustava sa partnerima i klijentima, digitalne usluge činimo jednostavnim i efikasnim za poslovanje“

Naš rad zasnivamo na tri osnovna stuba: 

•Posvećeni smo uspehu naših klijenata

•Lojalnost kupaca je naša najbolja nagrada i najveća motivacija

•Naša najvrednija imovina su naši ljudi

Tech stack

Service Desk with Artificial Intelligence technologies Contact Center Database Administration Directory service support Management and support for virtualization platforms Infrastructure applications and services administration Security management with 24/7 SOC operations Backup and data recovery service Solutions for centralized management of enterprise environme 24/7 Monitoring of IT systems Network Administration Messaging systems support Storage system management Services for ITSM systems Workplace Virtualization Workplace application lifecycle management services End user device management Software Asset Management Mobile Device Management Comprehensive monitoring of the customer’s IT infrastructure ICL Cloud Infrastructure as a Service Platform Applications Applications maintenance and support SharePoint applications management Application and Database migration service Software Integration Application development for the mobile platforms Software development Independent testing service Dynamics 365 Finance & Supply Chain Development and maintenance of 1C solutions Implementation and support of CRM systems Intelligent automation via RPA platform Development, Implementation and Support for IoT Solutions IT Infrastructure Consulting Software development consulting Development and implementation of ITSM processes improvement Analysis of the IT processes’ effectiveness IT Audit IT Capacity Management IT services availability management IT Security Assessment

Beneficije

Stručne edukacije za zaposlene

Program mentorsta

Privatno zdravstveno osiguranje

Rad od kuće

Fleksibilno radno vreme

Učestvovanje u društveno odgovornim projektima

Team building

Kafa i sokovi u kancelariji

Sistem bonusa za različite doprinose i rezultate rada

Bonusi za preporuke

Novčani bonus za svako novorođenče u kompaniji

Galerija

APR

Broj Zaposlenih

180+

Profit i Prihod

Proces selekcije

1. HR intervju, predstavljanje kompanije, pozicije i tima, upoznavanje samog kandidata

 

2. Tehnički inervju, Procena tehničkog znanja, u formi testa, verbalno ili nekom drugom obliku

 

3. Finalni intervju, upoznavanje tima, menadžmenta i ključnih ljudi

 

Dobro došli!