O kompaniji
16
Iskustva
15
Plate
Poslovi
Enlight Engineering logo

Enlight Engineering

5 51-100

O nama

Enlight Engineering je internacionalni IT partner koji pruža usluge razvoja softverskih rešenja sa više od devet godina iskustva rada sa globalnim brendovima. Sedište kompanije je u Baru u Švajcarskoj, a razvojni centar se nalazi u Novom Sadu. Trenutno naš tim broji više od 65 ljudi, a u ovoj godini planiramo skaliranje biznisa i širenje tima sa još 10 novih kolega. Radimo po nearshoring modelu, odnosno konceptu dugoročnih saradnji sa klijentima. Trenutno imamo 10 velikih klijenata i partnera i tržišno smo fokusirani primarno na DACH regiju (Nemačka, Austrija, Švajcarska), ali od ove godine ulazimo i na američko tržište. Klijenti su nam iz različitih industrija: robotika, fintech, kolor menadžment, track&trace, healttech, automotive…i srećni smo što dugoročno obezbeđujemo softverska rešenja visokog kvaliteta dajući na taj način slobodu našim partnerima da se u potpunosti fokusiraju na svoj biznis.


Neke od brojki kojima se ponosimo:

· 90% stopa retencije naših klijenata

· 97% stopa retencije naših zaposlenih u 2023. godini

· 70% tima čine medior i senior inženjeri


Naše klučne vrednosti su:

· Sloboda i odgovornost – dajemo ljudima slobodu da organizuju posao i rade odakle se osećaju najprijatnije, ali i ohrabrujemo da preuzmu odgovornost za svoj posao. U praksi živimo hibridnu kulturu rada.

· Autentična kultura - ulažemo u stvaranje i održavanje kulture međusobnog poverenja, poštovanja i uvažavanja među našim kolegama. Našim timom i kancelarijama odiše prijatna, drugarska i domaćinska atmosfera.

· Zadovoljstvo zaposlenih – veoma su nam važni iskreni i kolegijalni odnosi i kako se naše kolege osećaju na poslu; na taj način stvaramo posvećenost svakog pojedinca i tima da rade svoj posao sa fokusom na kvalitet i efikasnost.

· Inženjerski pristup radu – ohrabrujemo i vrednujemo tzv. “problem-solving skills” više nego specijalizovanost u nekoj određenoj tehnologiji. Usmereni smo na rezultat pre izvrnosti.

· Deljenje znanja – u koje kontinuirano ulažemo i to nas je dovelo da danas naš tim čini preko 70% medior i senior inženjera i eksperata. U kompaniji imamo kolegu koji je zaposlen na poziciji Chief Knowledge Officera i na taj način se strateški, razvojno i operativno bavimo planovima razvoja karijere i upravljanjem znanjem naših zaposlenih.

Tech stack

.NET C# C++ Embedded Java Angular Java Script TypeScript ReactJS Phyton AWS Linux PL/SQL T-SQL QA Automation

Podeli utiske o kompaniji na osnovu informacija iz profila.

survey-banner-icon

Beneficije

Fleksibilno radno vreme

Hibridni model rada

Dobrovoljno zdravstveno osiguranje

Paket dodatne zdravstvene zaštite

Edukacija, profesionalni razvoj

• Rad na kompleksnim i velikim internacionalnim projektima
• Korišćenje konkurentnih tehnologija u radu
• Budžet za učenje i usavršavanje

Timska druženja

Sport i rekreacija

FitPass

Poslovna putovanja

Mogućnost internacionalnih putovanja u zavisnosti od klijenta i projekta na kom budete angažovani

Naši ljudi

Goran Porobić

Web Solutions Lead

Branko Vukovac

Head of People Operations

Miloš Kaljević

IT Recrutment Partner

Danijela Milićević

Head of Key Account Management

Slobodan Gaćaš

Chief Engineer

Petko Milidragović

COO at Enlight IT

Ivan Rajković

CEO at Enlight IT

Boris Šijan

Chief Knowledge Officer

Proces selekcije

Vrsta selekcije:
intervju
Trajanje selekcije:
30 dana
Krugovi selekcije:
3 kruga

Proces selekcije u Enlightu se sastoji iz tri kruga:

  • Prvi krug: Intervju sa tehničkim regruterom koji traje 45 minuta do maksimalno sat vremena. Cilj uvodnog razgovora je informisati kandidata detaljnije o kompaniji, načinu rada, projektu i poziciji, a takođe upoznati se detaljnije sa kandidatom kroz dosadašnje radno iskustvo ili volonterske aktivnosti. Tip intervjua koji se radi je intervju zasnovan na kompetencijama, što znači da se potencira na primerima situacija i ponašanja iz dosadašnjeg iskustva.
  • Drugi krug: Intervju sa tehničkim licem i tehničkim regruterom. Trajanje ovog intervjua je do 75 minuta. Cilj razgovora je detaljno ispitati tehnička znanja i tehničku kompetentnost kandidata u odnosu na definisane zahteve radnog mesta, kao i utvrditi senioritet kandidata.
  • Treći krug: Razgovor sa klijentom. Ovaj razgovor najčešće traje 45 minuta do sat vremena i u formi je tech talk-a: upoznavanje sa timom i projektom uz par tehničkih pitanja.


  • Razgovori se obavljaju online i uživo. Princip je takav da jedan od prva dva razgovora volimo da obavimo uživo, dok se razgovor sa klijentom i još jedan razgovor obavljaju online.
  • U roku od najviše dve nedelje od datuma kada je obavljen razgovor sa klijentom, od nas dobijate povratnu informaciju o potencijalnom angažovanju. Nakon toga sledi predstavljanje ponude.
  • U svakom krugu selekcije se u roku od sedam dana od obavljenog razgovora obezbeđuje povratna informacija u vezi sa ishodom tog kruga selekcije.


Pišite nam svoja iskustva sa razgovora! :)

APR

Broj zaposlenih

Profit i prihod