
Cypher Tech Solutions d.o.o.
Iskustva
Team Leader
Pozitivno
Plata, to je sve
Zamerke
Ukoliko je vaš san da vas maltretira menadžment i trpite dnevno psihičko zlostavljanje, na pravom ste mestu. Gledaju vas ispod oka, vrše mobing nad radnicima i prete nelegalnim otkazima. Obožavaju da natrljavaju na nos da ste dobro plaćeni, samim tim se od vas očekuje da crnčite za svaki dinar. Traže od vas perfekciju, ne tolerišu greške, ali ne daju vam nikakve smernice, nikakav feedback. Primenjuju brutalan tretman, menadžment i vlasnici su Kinezi, mislim da sve govori. Ako ste na bolovanju duže od 3 dana, razmišljaju da vas otpuste. Ako dodjete pak bolesni, neodgovorni ste. Izmišljaju pravila u hodu, i vas krive ako se istih ne pridržavate. Targetiraju zaposlene koji im se ne dopadaju, i samo traže razlog da ih otpuste. Glavna menadžerka taguje na kanalima gde su svi zaposleni i otvoreno ponižava i proziva zaposlene koji su nešto pogrešili, bez ikakvog blama. Tvrde da se svim silama bore protiv mobinga, ako se požalite kao ja, suspenduju vas neosnovano i daju nelegalni otkaz. Ako se pobunite, prete “ozbiljnijim radnjama”. HR ne ume da radi svoj posao, pa ili prebacuje obaveze na TLove (uključujući i davanje otkaza) ili prosto izignoriše svoje radne obaveze. Menadžerka koja je seksualno uznemiravala zaposlene nije bila kažnjena ni na jedan način, a za njene žrtve je rečeno da su slabog mindseta i da “pređu preko toga”. Treba se kloniti ove firme u širokom luku.
Support specialist
Prihvatio/la ponudu
Kako je izgledao proces
Customer support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Kako je izgledao proces
Customer Support Specialist
Pozitivno
Radim u ovoj firmi već neko vreme i mogu iskreno reći da je ovo jedno od boljih profesionalnih iskustava koje sam imao. Tim je izuzetno podržavajući, menadžment je transparentan i uvek spreman da sasluša zaposlene. Komunikacija teče glatko, uvažava se mišljenje svakog člana tima, a prilike za napredovanje su realne i dostupne svima koji pokažu inicijativu. Takođe, balans između posla i privatnog života je na visokom nivou, što je danas prava retkost. Posebno cenim benefite koje firma nudi – tu su FitPass, privatno zdravstveno osiguranje, kao i mogućnost ostvarivanja bonusa, što dodatno motiviše i pokazuje koliko se vrednuje trud i posvećenost. Atmosfera u timu je pozitivna, svakodnevni rad je dinamičan, ali uz dobru organizaciju i međusobno poštovanje, sve teče bez stresa. Ponosan sam što sam deo ove firme i toplo je preporučujem svima koji traže stabilnu, podsticajnu i profesionalnu sredinu.
Zamerke
/
Team Lead
Pozitivno
Trenutno sam zaposlen na nešto manje od tri meseca kao tim lider, odnosno sedam meseci od samog osnivanja kompanije. Radna atmosfera je dinamična, timski duh i kolegijanost sveopšte prisutni. Menadzment profesionalan, otvoren za dijalog, predloge i pomoć u svakom trenutku. Plata na nivou, kao i same beneficije.
Zamerke
Tehnologije
(Luka D.)
Customer Support Specialist
Pozitivno
Prijatna radna atmosfera i dinamičan tempo rada. Kolege su uvek tu da pomognu u vezi bilo kakvih pitanja ili nedoumica koje imaš. Svaki dan učiš nešto novo i susrećeš se s novim izazovima. Individualni napredak je itekako moguć i zavisi isključivo od toga koliko se potrudiš. Isto važi i za bonuse unutar firme. Iako sam tek nekoliko meseci u firmi, veoma sam zahvalan na prilici da budem deo ovog kolektiva. Neki od dodatnih bonusa koje bih dodao: FitPass Privatno zdravstveno osiguranje Topla preporuka svima koji žele da rade na sebi i izađu iz svoje zone komfora.
Zamerke
/
Agent korisničke podrške
Pozitivno
Privatno osiguranje, plaćen fitpass, atmosfera tima je super, team lideri izlaze u susret, senior agenti hoće da pomognu
Zamerke
/
(Una O.)
Customer Support Team Lead
Pozitivno
Zaposlena sam u firmi otkako je osnovana pre 6 meseci. S obzirom da je u tom trenutku bio startup jako sam brzo napredovala i dobila promociju na Team Lead. Posao je zahtevan s obzirom na to da je potrebna konstantu paznja, ali vremenom postaje lakse kad se stekne znanje i iskustvo. Atmosfera je jako prijatna, svi se medjusobno druzimo i pomazemo. Promocije su vrlo moguće kroz trud i rad, relativno skoro su nam kolege dobile promocije u Seniore. Na svakih mesec, dva od strane mendzmenta i HR se organizuje team building i cesto se petkom porucuje hrana po izboru za ceo tim. Rad je u dve smene i menja se na dve nedelje, jako su fleksibilni ukoliko nam je potreban specifican slobodan dan. Topla prekoporuka ukoliko zelite da budete u firmi koja nije klasicna korporacija poput drugih.
Zamerke
/
Customer Support
Pozitivno
Posao efektivnog rada od 7 sati ali relativno lak posao i brzo prodje vreme. Kolektiv je sasvim prijatan i organizuju se neobavezni tim bilding dogadjaji često. Svaki problem i nedoumica moze lako da se reši i žena iz HR je zaista prijatna i uvek nadje vreme za razgovor. Fitpass i Privatno zdravstveno kao benificije kao i kvalitetna kafa i grickalice u sklopu toga.
Zamerke
/
Customer Support
Pozitivno
Zamerke
Do prvog dana obuke ne znate šta tačno radite, a zabranjeno je govoriti o plati – uz pretnje tužbama. Tokom celih 8 sati ste pod strogim nadzorom, telefon je zabranjen, a pomoć možete tražiti najviše dva puta. Podrška starijih kolega je retka, tim je nedruželjubiv i u stalnom strahu. Team leaderi viču na zaposlene zbog nebitnih stvari, a vlasnica šalje preteće poruke. HR ogovara zaposlene i javno ih proziva. Privatni život praktično ne postoji, a deo plate dobijate preko crypto aplikacija – bez pomoći. Svi obećavaju podršku, ali je realnost suprotna. Nedostatak iskustva, organizacije i profesionalnosti čine ovo iskustvo za mene potpuno negativnim