Cimet Software d.o.o.
Iskustva
Back end developer
Prihvatio/la ponudu
Intervju težak
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Full stack developer
Pozitivno
Sjajna ekipa sa kojom radim, predivni projekti na kojima je uvek moguce nesto novo nauciti, veoma je bitno sto imamo fleksibilno radno vreme, kao i mogucnost rada od kuce
Zamerke
Cesti sastanci na koje mora da se dolazi.
Tehnologije
Global Service Desk Agent
Pozitivno
Management se postavlja otvoreno i dobro. Cimet odlicno programiraju. Srazmerno analiticni u obavljanju delatnosti.
Zamerke
Cimet radi outsourcing za kompaniju iz Austrije Provider Global Service Desk. Deo managementa bi mogao da poprave sledece: 1. Da ispostuju potpisan ugovor sto se tice bolesti. Nisam bio u mogucnosti da izvadim bolovanje i da dobijem neophodne lekove, prema ugovoru. Za to velika neodgovornost. 2. Da bolje vrse management ukoliko su za to zaduzeni. To nije samo sedenje u fotelji. To je da se prati sta ko govori/pise i kako se ophodi prema drugome. I da po tom pitanju preduzmu adekvatne akcije prema uzroku problema. Bilo je par nesuglasnica sa jednom zaposlenim koji gleda tudje poslove umesto svoj rad ne postujuci u ovom slucaju mene, sa izmisljenim navodima. 3. Da preduzme adekvatne mere na poslu da bi se odrzala dobra komunikacija sa zaposlenima.